2024-05-27

  • Angrozenda.ro
  • 0770695453
  • ...
Intra in cont

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile. NiciANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, in acest caz se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial.

In orice caz, fiindca dorim sa cream relatii de lunga durata, ANGROZENDA.RO va accepta retururile intr-o perioada de 14 zile. Desi nu suntem obligati sa o facem!

Acestea se pot returna, in ambalajul original intact si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile lucratoare de la rezervare fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor trebuie anuntata in prealabil telefonic sau prin email la angro@zenda.ro. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat rapid dar si Posta Romana. Coletul nu trebuie sa aiba valoare ramburs. Daca in coletul primit initial, dupa o comanda, articolele au fost defecte sau s-a primit altceva decat ce ati comandat costul transportului este suportat de angrozenda.ro.

In cazul in care sunt articole defecte printre cele comandate de la angrozenda.ro va rugam sa ne trimiteti o poza cu articolele respective si noi o sa va returnam banii, in maxim 30 de zile, sau va scadem contravaloarea produselor defecte din urmatoarea comanda.

Pentru orice colet retur trimis catre angrozenda.ro trebuie completata si fisa de retur pe care ati primit-o in comanda initiala.

In cazul in care se doreste inlocuirea produdului returnat cu un altul se va face comanda pe pentru produsul nou iar la observatii se va mentiona ca este vorba despre un schimb pentru produsul … returnat, care face parte din comanda. Plasarea comenzii va garanta rezervarea produsului nou comandat.

O alta cale de a returna articolul este prin trimiterea articolelor returnate prin Posta Romana la adresa Oficiul Postal 70,Strada Roșu Nicolae 20, București, Sector 3, Cod postal: 033260 ; Destinatar: Zenda Stock SRL.Dupa ce coletul ajunge la aceasta adresa, si daca produsul este in acceasi stare in care a fost initial expediat, vom expedia noua comanda.


In cazul in care doriti restituirea contravalorii produselorwww.angrozenda.roveti primi contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data emiterii facturii storno (adica de la data la care se primesc produsele returnate de la client). Pentru aceasta avem nevoie de: nume complet, IBAN si banca la care este deschis contul. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu primim colete cu ramburs.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, formular retur, certificate de garantie etc.).

OUG 34/2014, art. 14:
(3) Profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.


Returnarea se face la urmatoarea adresa:

Birouri www.angrozenda.ro(ZELIS SRL )

Strada Catanoaia 33, sector 3 Bucuresti, Cod postal: 032903

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile. NiciANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, in acest caz se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial.

In orice caz, fiindca dorim sa cream relatii de lunga durata, ANGROZENDA.RO va accepta retururile intr-o perioada de 14 zile. Desi nu suntem obligati sa o facem!

Acestea se pot returna, in ambalajul original intact si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile lucratoare de la rezervare fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor trebuie anuntata in prealabil telefonic sau prin email la angro@zenda.ro. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat rapid dar si Posta Romana. Coletul nu trebuie sa aiba valoare ramburs. Daca in coletul primit initial, dupa o comanda, articolele au fost defecte sau s-a primit altceva decat ce ati comandat costul transportului este suportat de angrozenda.ro.

In cazul in care sunt articole defecte printre cele comandate de la angrozenda.ro va rugam sa ne trimiteti o poza cu articolele respective si noi o sa va returnam banii, in maxim 30 de zile, sau va scadem contravaloarea produselor defecte din urmatoarea comanda.

Pentru orice colet retur trimis catre angrozenda.ro trebuie completata si fisa de retur pe care ati primit-o in comanda initiala.

In cazul in care se doreste inlocuirea produdului returnat cu un altul se va face comanda pe pentru produsul nou iar la observatii se va mentiona ca este vorba despre un schimb pentru produsul … returnat, care face parte din comanda. Plasarea comenzii va garanta rezervarea produsului nou comandat.

O alta cale de a returna articolul este prin trimiterea articolelor returnate prin Posta Romana la adresa Oficiul Postal 70,Strada Roșu Nicolae 20, București, Sector 3, Cod postal: 033260 ; Destinatar: Zelis SRL.Dupa ce coletul ajunge la aceasta adresa, si daca produsul este in acceasi stare in care a fost initial expediat, vom expedia noua comanda.


In cazul in care doriti restituirea contravalorii produselorwww.angrozenda.roveti primi contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data emiterii facturii storno (adica de la data la care se primesc produsele returnate de la client). Pentru aceasta avem nevoie de: nume complet, IBAN si banca la care este deschis contul. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu primim colete cu ramburs.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, formular retur, certificate de garantie etc.).

OUG 34/2014, art. 14:
(3) Profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.


Returnarea se face la urmatoarea adresa:

Birouri www.angrozenda.ro(ZELIS SRL )

Strada Catanoaia 33, sector 3 Bucuresti, Cod postal: 032903

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile. NiciANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, in acest caz se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial.

In orice caz, fiindca dorim sa cream relatii de lunga durata, ANGROZENDA.RO va accepta retururile intr-o perioada de 14 zile. Desi nu suntem obligati sa o facem!

Acestea se pot returna, in ambalajul original intact si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile lucratoare de la rezervare fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor trebuie anuntata in prealabil telefonic sau prin email la angro@zenda.ro. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat rapid dar si Posta Romana. Coletul nu trebuie sa aiba valoare ramburs. Daca in coletul primit initial, dupa o comanda, articolele au fost defecte sau s-a primit altceva decat ce ati comandat costul transportului este suportat de angrozenda.ro.

In cazul in care sunt articole defecte printre cele comandate de la angrozenda.ro va rugam sa ne trimiteti o poza cu articolele respective si noi o sa va returnam banii, in maxim 30 de zile, sau va scadem contravaloarea produselor defecte din urmatoarea comanda.

Pentru orice colet retur trimis catre angrozenda.ro trebuie completata si fisa de retur pe care ati primit-o in comanda initiala.

In cazul in care se doreste inlocuirea produdului returnat cu un altul se va face comanda pe pentru produsul nou iar la observatii se va mentiona ca este vorba despre un schimb pentru produsul … returnat, care face parte din comanda. Plasarea comenzii va garanta rezervarea produsului nou comandat.

O alta cale de a returna articolul este prin trimiterea articolelor returnate prin Posta Romana la adresa Oficiul Postal 70,Strada Roșu Nicolae 20, București, Sector 3, Cod postal: 033260 ; Destinatar: Zelis SRL.Dupa ce coletul ajunge la aceasta adresa, si daca produsul este in acceasi stare in care a fost initial expediat, vom expedia noua comanda.


In cazul in care doriti restituirea contravalorii produselorwww.angrozenda.roveti primi contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data emiterii facturii storno (adica de la data la care se primesc produsele returnate de la client). Pentru aceasta avem nevoie de: nume complet, IBAN si banca la care este deschis contul. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu primim colete cu ramburs.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, formular retur, certificate de garantie etc.).

OUG 34/2014, art. 14:
(3) Profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.


Returnarea se face la urmatoarea adresa: Strada Sergent Maj Theodor Buzoiu nr. 1, Bucuresti, Cod postal: 020317 

Birouri www.angrozenda.ro(ZELIS SRL )

Strada Catanoaia 33, sector 3 Bucuresti, Cod postal: 032903

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile. NiciANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, in acest caz se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial.

In orice caz, fiindca dorim sa cream relatii de lunga durata, ANGROZENDA.RO va accepta retururile intr-o perioada de 14 zile. Desi nu suntem obligati sa o facem!

Acestea se pot returna, in ambalajul original intact si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile lucratoare de la rezervare fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor trebuie anuntata in prealabil telefonic sau prin email la angro@zenda.ro. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat rapid dar si Posta Romana. Coletul nu trebuie sa aiba valoare ramburs. Daca in coletul primit initial, dupa o comanda, articolele au fost defecte sau s-a primit altceva decat ce ati comandat costul transportului este suportat de angrozenda.ro.

In cazul in care sunt articole defecte printre cele comandate de la angrozenda.ro va rugam sa ne trimiteti o poza cu articolele respective si noi o sa va returnam banii, in maxim 30 de zile, sau va scadem contravaloarea produselor defecte din urmatoarea comanda.

Pentru orice colet retur trimis catre angrozenda.ro trebuie completata si fisa de retur pe care ati primit-o in comanda initiala.

In cazul in care se doreste inlocuirea produdului returnat cu un altul se va face comanda pe pentru produsul nou iar la observatii se va mentiona ca este vorba despre un schimb pentru produsul … returnat, care face parte din comanda. Plasarea comenzii va garanta rezervarea produsului nou comandat.

O alta cale de a returna articolul este prin trimiterea articolelor returnate prin Posta Romana la adresa Oficiul Postal 70,Strada Roșu Nicolae 20, București, Sector 3, Cod postal: 033260 ; Destinatar: Zelis SRL.Dupa ce coletul ajunge la aceasta adresa, si daca produsul este in acceasi stare in care a fost initial expediat, vom expedia noua comanda.


In cazul in care doriti restituirea contravalorii produselorwww.angrozenda.roveti primi contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data emiterii facturii storno (adica de la data la care se primesc produsele returnate de la client). Pentru aceasta avem nevoie de: nume complet, IBAN si banca la care este deschis contul. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu primim colete cu ramburs.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, formular retur, certificate de garantie etc.).

OUG 34/2014, art. 14:
(3) Profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.


Returnarea se face la urmatoarea adresa: Strada Sergent Maj Theodor Buzoiu nr. 1, Bucuresti, Cod postal: 020317 

Birouri www.angrozenda.ro(ZELIS SRL )